"אביב הגיע פסח בא"

מאת עדי פליפ מנהלת תוכן מקצועי

מערכת האתר       |       4/6/2014

האביב כבר כאן והוא מביא עימו פריחה, גדילה, צמיחה והתחדשות, האוויר מתמלא בניחוח חדש. חג הפסח המסמל את בוא האביב מוסיף לתחושה זו, אנו מנקים את הבית, נפטרים מחפצים שאינם בשימוש, מחדשים את המלתחה ואת הבית כדי לשוות להכל מראה חדש ורענן. זה הזמן המתאים ביותר להתנהל באותו אופן גם בהורות שלנו עם הילדים. לנקות את מדפי רגשות האשם, לאוורר את ההרגלים שלא משרתים אותנו ובמקומם להכניס הביתה צבעים של שמחה, שיתוף וכבוד הדדי.
להתחדש בהרגלים חדשים ודרכי התנהלות שיעזרו לנו כהורים, כיחידים וכמשפחה לצמוח, להתפתח ולהתקרב למקום בו אנו רוצים להיות.

 

בשלב ראשון נגדיר לעצמנו מהו המקום אליו אנו שואפים, מהי מטרתנו בהורות ומהם סדרי העדיפויות שלנו? אלו הרגלים אנו רוצים להקנות לעצמנו, לילדים, למשפחה? מהם הדברים שיכניסו הביתה שמחה, כבוד ומהם האמצעים בהם ננקוט? אחרי שחשבנו, כתבנו לעצמנו והבנו מה אנו רוצים ולאן אנו חותרים, נוכל לפרוט זאת ולהוריד את זה ממטרת על גדולה למעשים יומיומיים קטנים שיאפשרו לשאיפה שלנו להתממש.

 

בל נשכח שדוגמא אישית הינה מעל הכל, הילדים מסתכלים עלינו, בוחנים, מחקים ולומדים מאיתנו. אנחנו האנשים החשובים להם ביותר ולכל מה שאנו אומרים ועושים יש משמעות גדולה עבורם. אם נרצה להכניס שמחה הביתה, יהיה עלינו להיות שמחים בעצמנו ולכן נחפש מה גורם לנו לאושר וחיוך ולהתחיל משם. כי כשאנחנו מאושרים, שמחים ושלמים עם עצמנו, מקרינים שלווה, נתינה ואהבה לזולת, הילדים שלנו רואים ולומדים זאת מבלי שנצטרך להסביר, לדבר ולהטיף. בסופו של דבר, ילד צריך הורה מסופק, שמח, המקרין בטחון, שלווה ורוגע. הורה העומד מולו איתן ומקבל אותו כמו שהוא ללא תלות בהתנהגותו ובמצב רוחו, שכן אז הילד לומד ומרגיש כי מקבלים אותו ואוהבים אותו בדיוק כמו שהוא ללא תנאים ואין הבנה חשובה ומשמעותית מזו!

 

אחרי שנוכחנו כמה חשוב שנעשה בשביל עצמנו, נוכל להתחיל לעשות למען המשפחה כולה. ולתרגם את הרצון שהגדרנו בהתחלה לפסים מעשיים, כמו זמן איכות עם כל ילד, ארוחות משפחתיות, לייצר חוויות מתוך שגרת היומיום, להתמקד בחיובי, בטוב ובמה שיש, לעודד לחזק, ולשדר אמונה ביכולות שלהם ובעיקר להנות, להנות ולהנות!

מועדון לקוחות פעלטון
הצטרפו למועדון החברים של רשת המשחקיות ותיהנו ממבצעים, הטבות, משחקים והפתעות נוספות...

הקמת משחקיות ליזמים ועסקים

הקלק/י כאן למידע נוסף